KRÅNGLAR

Gör mina tänder sen jag drog ut visdomstanden i veckan har haft värk till och från hela helgen men knapprat tabletter så jag har överlevt. har ju jobbat hela helgen och det har gått hur bra som helst att jobba. Lite synd för jag har missat att sola ute men hoopas det håller i sig tills på tisdag då jag har en ledig dag. Är ledig imorgon också men då ska vi cykla dressin med jobbet hoppas det inte är skugga i spåret=) så man kan få lite färg. Igår när jag åt vattenmelon så fasta den en kärna i hålet där visdomstanden satt fick inte bort den så den satt där hela dagen tills jag kom hem hade lite smått panik kan ju bli inflamationer å grejjer om den sutit längre.


Kommentarer
Postat av: alex

Vet dom e efterblivna... jag flyttar hem snart <3 lovar...

Postat av: alexandra

skulle gjort det... hehe men vi har möte på söndag och man är tvugna att gå på det... men jag satt med min visa kort å hade nästan bokat klart när jag kom på det... :(

2008-06-12 @ 22:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback