MIDSOMMAR

Imorgón drar vi till Falkenberg =) Men först ska jag jobba ett pass börjar om en stund 12.30 sen sover jag natten å jobbar till 10.30 imorgon hoppas jag får sova annars blir det en tuff dag imorgon. bestämmt vad jag ska ha på mig imorgon nu äntligen hade köpt en klänning på hm men den är så tunn så trosor å allt lysser igenom så jag tar en gammal som jag gillar. denna är det iaf tubmodell i vitt å ljusgult med tyll

Bild: spanien 07
Ha en trevlig midsommar alla kanske ses vi på kusten =) puss hej

Kommentarer
Postat av: Freja

hello, tack för addressen lenis. ha ewn bra midsommar

Postat av: Jennsan

nu får du ju uppdatera din blogg=)...det va skoj på midsommar

2008-06-30 @ 12:41:23
URL: http://blondajennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback