LONDON I SOMMAR

Åker jag, David, Mia å Tobbe till London om allt blir som planerat antingen i slutet på vecka 29 el 30. Stannar torsdag till söndag. Det är vad jag ska göra på min semester något annat är inte planerat har ju tre veckor =). va hos tandläkaren idag skulle dra ut en visdomstand å laga en annan men de hade tydligen inte tid att dra ut den idag så fick en ny tid om två veckor jag som av så instölld på att den skulle vara borta idag inte får att den gör ont men men det är för trångt i nedre delen av min mun så fram tänderna dras ihop inte bra. Idag fick jag två bedövningssprutor den sista gjorde riktigt ont å tåraran började rinna riktigt pinsamt´men men.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Da maste vi ses pa en bira vettu!

Postat av: PARTYPINGLAN

ja det får vi göra=)

2008-05-13 @ 13:05:55
URL: http://partypinglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback