BULAN

Kallades för det förr typ 7 årsedan. Nä jag ramlade å slog pannan i ett bord på en fest. Fanns kort på det iaf när jag sitter i ett hörn med världens bula mitt i pannan typ sådär 15 år eller nått carro har du den bilden eller jenny? Iaf nu har jag fått en ny bula inte lika synlig som förra gången men men ont gör det iaf. Har massa kort på skapelsen som jag och emma tog i helgen men känns inte okej att visa dom just nu senare kanske.

Har jobbat idag kändes sådär är lite förkyld å varm. Nu är jag ledig tills Torsdag. Å imorgon ska jag ha en date med carro. Men först ska jag till tippen å lämna massa skit.


Kommentarer
Postat av: Jennsan

Hehe ny bula igen? =). JAg tror jag har kort på det nånstans bland alla mina kort...kommer du te carro nästa helg? Hoppas det..jag ska dit=)...

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback