UNDERBAR

Min lilla Ivar är helt underbar är så lycklig att jag fått en så fin son. Kärleken till honom är enorm och även till hans pappa. Livet är härligt aldrig mått så här bra.

Här är lite bilder på vad vi gjort i veckan=).


I Måndags träffade vi mina gamla jobbarkompisar i Annelundsparken. Ivar sov hela tiden å deras små sötnosar busade runt på lekplatsen.


I Tisdags hälsade vi på Mira+bebis i magen på fm. Sen shoppade vi med mormor/mamma i Tranemo blev ett par flipflop till mig. På em kom Carro å hälsade på hade med sig fina blommor i härliga färger.



I onsdags var vi å hälsade på moster mia på jobbet. På em hade vi besök av Davids kompis johan med familj. På kvällen passade Moster Anna lillen medans jag klippte gräset å david rensade häcken. Ivar gillar nog sin mostrar rätt mkt tror jag=).


I Torsdags va Nadja å Mickan här å hälsade på=). Ivar sov typ hela dagen.


Idag leker Ivar i sitt gym men tröttnar snabbt å vill hellre sitta i bärselen på mammas bröst.

Fullt upp att vara mamma å jag älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback